ttf-opensymbol

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Jul 11 10:27:47 EEST 2007

On 2007-07-11 00:38, excellent wrote:
> Γειά σας,
> Έχετε ακούσει για κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση του πακέτου
> ttf-opensymbol στο debian (ή και σε άλλες διανομές);
>
> Δεν ξέρω αν είναι γενικό πρόβληαμ ή όχι πάντως εγώ που έκανα εγκατάσταση
> το ttf-opensymbol (λόγω του openoffice.org) βγάζει ένα σφάλμα, ο
> υπολογιστής γίνεται εξαιρετικά αργός (μέχρι και το terminal κάνει γύρω
> στα 5 sec να ανοίξει). Δοκίμασα να το απεγκαταστήσω και έβγαζε το ίδιο
> σφάλμα...

Σε Debian testing με ΟΟ.ο 2.04 έχω το ttf-opensymbol 2.0.4.dfsg.2-7etch
και όλα δουλεύουν ρολόι.

Τι μήνυμα λάθους σου βγάζει;

Αν δεν κάνω λάθος χθες υπήρχαν κάποιες αναβαθμίσεις στα πακέτα του ΟΟ.ο
και στο ttf-opensymbol. Μπορεί κάτι να έγινε με τα dependancies και να
έχεις αυτό το πρόβλημα.

Δοκίμασε ως root τα παρακάτω:

apt-get update

και αφού ολοκληρωθεί

apt-get -f dist-upgrade

Ανέφερε τα αποτελέσματα με όποια πιθανά μηνύματα λάθους.