ttf-opensymbol

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Jul 11 14:34:38 EEST 2007

On 2007-07-11 13:26, excellent wrote:
> [...]
[...]
> Αυτό ακριβώς έχω και εγώ (2.0.4.dfsg.2-7etch), αλλά σε stable (etch) και
> πίστεψέ με δεν είναι όλα μια χαρά...

Το ttf-opensymbol το εγκατέστησες χειροκίνητα; Εγώ δεν γνώριζα την
ύπαρξή του μέχρι που το ανέφερες!

> Αν δεν κάνω λάθος, όταν προσπαθούσα να το αφαιρέσω έβγαζε:
> dpkg: error processing ttf-opensymbol (--remove):
> subprocess post-removal script returned error exit status 20
> Errors were encountered while processing:
> ttf-opensymbol
>>
> Κοίτα... Θέλω να μου πεις αν αυτό σου είναι εύκολο, αν όντως έγινε αυτή
> η αναβάθμιση που λες, γιατί έχω βαρεθεί να βγάζω και να ξαναβάζω το
> Linux...

Ναι όντως "αναβαθμίστηκε"... Τα εισαγωγικά διότι η έκδοση που βγήκε
είναι η 2.0.4.dfsg.2-7etch1 που αντικατέστησε την 2.0.4.dfsg.2-7.

Όπως και να έχει πάντως, τα βήματα που προτείνω δεν θα δημιουργήσουν
πρόβλημα στο μηχάνημά σου και αν υπάρχει όντως πρόβλημα στα πακέτα θα το
λύσουν. Δοκίμασέ το. Ψάξε και στο google μήπως και έχουν αναφερθεί
προβλήματα.

Σταμάτα όμως να κάνεις εγκατάσταση ξανά και ξανά μιας και μόνος σου
διαπίστωσες πως το πρόβλημα παραμένει.