ttf-opensymbol

excellent excellen at otenet.gr
Wed Jul 11 00:38:49 EEST 2007

Γειά σας,
Έχετε ακούσει για κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση του πακέτου
ttf-opensymbol στο debian (ή και σε άλλες διανομές);

Δεν ξέρω αν είναι γενικό πρόβληαμ ή όχι πάντως εγώ που έκανα εγκατάσταση
το ttf-opensymbol (λόγω του openoffice.org) βγάζει ένα σφάλμα, ο
υπολογιστής γίνεται εξαιρετικά αργός (μέχρι και το terminal κάνει γύρω
στα 5 sec να ανοίξει). Δοκίμασα να το απεγκαταστήσω και έβγαζε το ίδιο
σφάλμα...

Για αυτό το λόγο έχω βγάλει και έχω ξαναβάλει το debian 10-15 φορές μέσα
σε μία μέρα...

Μήπως ξέρετε αν μπορεί να γίνει κάτι; Χρειάζομαι οπωσδήποτε το
openoffice.org στον υπολογιστή μου.