Αδυναμία εγκατάστασης openSUSE (έλλειψη χώρου).

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jul 6 11:15:44 EEST 2007

Giorgos wrote:
> Καλημέρα στον Θάνο, τον Θωμά και τ' άλλα παιδιά!!! :-)
> ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ για τη βοήθειά σας!!!
>
> Άφησα τον openSUSE installer να κάνει τη δουλειά του, όπως ξέρει αυτός,
> αλλά
> ενώ το setup προχώρησε και τελείωσε κανονικά, μετά την επανεκκίνηση,
> κόλλησε
> ο GRUB και μου 'βγαλε το μύνημα:
> "Booting from local disk...
> GRUB Loading stage 1.5.
>
> GRUB Loading , please wait...
> Error 18."

Υποθέτω πως δεν εγκατάστησες το GRUB στο MBR, σωστά;

Το Error 18 σημαίνει:

18 : Selected cylinder exceeds maximum supported by BIOS
This error is returned when a read is attempted at a linear block
address beyond the end of the BIOS translated area. This generally
happens if your disk is larger than the BIOS can handle (512MB for
(E)IDE disks on older machines or larger than 8GB in general).

Θα πρέπει να ξαναεγκαταστήσεις το grub στο MBR. Δεν είναι απαραίτητο να
κάνεις από την αρχή εγκατάσταση. Αρκεί να ξεκινήσεις σε recovery mode με
το CD του OpenSuse και να κάνεις μόνο εγκατάσταση του GRUB στο MBR.
Δυστηχώς δεν έχω εμπειρία από Suse οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω.

Μια έρευνα στο google με 'restore grub on opensuse' ίσως βοηθήσει,
διαφορετικά όλο και κάποιος χρήστης OpenSuse θα εμφανιστεί...