Re: Αδυναμία εγκατάστασης openSUSE (έλλειψη χώρου).

Giorgos giorgos67 at gmail.com
Fri Jul 6 11:02:12 EEST 2007

Καλημέρα στον Θάνο, τον Θωμά και τ' άλλα παιδιά!!! :-)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ για τη βοήθειά σας!!!

Άφησα τον openSUSE installer να κάνει τη δουλειά του, όπως ξέρει αυτός, αλλά
ενώ το setup προχώρησε και τελείωσε κανονικά, μετά την επανεκκίνηση, κόλλησε
ο GRUB και μου 'βγαλε το μύνημα:
"Booting from local disk...
GRUB Loading stage 1.5.

GRUB Loading , please wait...
Error 18."

Μετά....τίποτα.
Αναγκαστικά, εγκατέστησα τον GAG (gag.sf.net) (έχω μια δισκέτα εγκατάστασής
του) και ξαναμπήκα στα Windows.
Πιο μετά, σκέφτηκα να ξαναbootάρω στο LiveCD του GParted, οπότε και είδα πως
η διαμόρφωση του δίσκου μου, είναι η εξής:

/dev/hda2   fat32            1gb
/dev/hda1   ntfs             95gb
/dev/hda3  extented      90gb
/dev/hda5   ntfs             71gb
/dev/hda6   linux-swap    2gb
/dev/hda7   ext3            20gb
              unallocated         6gb
/dev/hda4   ext3             38gb

Αν χρειάζεται κι άλλο primary partition, μπορώ να μετακινήσω το DOS σε ένα
logical στο extented και να bootάρω σε DOS, από δισκέτα (ή CD-DVD ή στικάκι
USB).

Αν δε γίνεται τίποτ' άλλο, έχω πάρει backup τα images των partitions, οπότε
σβήνω απ' τον δίσκο, τα πάντα, εγκαθιστώ το Linux, μετά live partitioning με
GParted και επαναφορά images με Ghost.

Σκέψεις, απλά! (όχι απαραίτητα οι σωστότερες).