αντίθετη διαδικασία από το compile?

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Jul 2 11:26:34 EEST 2007

Theodore J. Soldatos wrote:

> Καλησπέρα,
>
> Απλώς αντί να τρέξεις make install, τρέχεις checkinstall *μέσα* στο
> directory με το source - και αφού βέβαια έχουν τελειώσει χωρίς λάθος τα
> ./configure και make. Υπόψην ότι τόσο το make install όσο και το
> checkinstall πρέπει να τα τρέξεις σαν root. Μετά, απαντάς σε κάποιες
> ερωτήσεις του checkinstall. Όταν τελειώσει, σου έχει δημιουργήσει ένα
> .deb αρχείο στο directory που βρίσκεσαι. Σε παλιότερες εκδόσεις (πριν
> την 1.6.0 αν θυμάμαι καλά), δεν χρειαζόταν να κάνεις τίποτε άλλο. Στις
> [...]

Οπως καταλαβαίνεις βέβαια όλα τα παραπάνω πρέπει να θυμάσαι να τα κάνεις
 σε κάθε εγκατάσταση. Καλό είναι που το έμαθες αλλά επειδή την έχεις,ας
πούμε, ήδη "πατήσει" και εγκαταστήσει ήδη το πρόγραμμα με το make
install έχεις δύο λύσεις. Μία είναι να κάνεις το reinstall με το
checkinstall και μετά να αφαιρέσεις το πακέτο που θα έχει εγκατασταθεί
με την ελπίδα ότι το checkinstall λειτούργησε τέλεια.
Το δεύτερο είναι να δοκιμάσεις απλά από το σημείο που έκανες το make
install το make uninstall που λογικά θα υποστηρίζει το πρόγραμμα.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074