αντίθετη διαδικασία από το compile?

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Mon Jul 2 01:32:08 EEST 2007

excellent wrote:

> Καλησπέρα.
>
> Μήπως μπορείς να μου πεις πως ακριβώς θα χρησιμοποιήσω το checkinstall,
> γιατί το manual (man checkinstall) δεν ήταν και πολύ κατατοπιστικό;

Καλησπέρα,

Απλώς αντί να τρέξεις make install, τρέχεις checkinstall *μέσα* στο directory
με το source - και αφού βέβαια έχουν τελειώσει χωρίς λάθος τα ./configure και
make. Υπόψην ότι τόσο το make install όσο και το checkinstall πρέπει να τα
τρέξεις σαν root. Μετά, απαντάς σε κάποιες ερωτήσεις του checkinstall. Όταν
τελειώσει, σου έχει δημιουργήσει ένα .deb αρχείο στο directory που βρίσκεσαι.
Σε παλιότερες εκδόσεις (πριν την 1.6.0 αν θυμάμαι καλά), δεν χρειαζόταν να
κάνεις τίποτε άλλο. Στις τρέχουσες εκδόσεις πρέπει να εγκαταστήσεις το .deb
όπως οποιοδήποτε άλλο .deb. Μετά μπορείς και να το απεγκαταστήσεις με
οποιονδήποτε από τους γνωστούς τρόπους.

Αν κάτι πάει στραβά, δώσε προσοχή στα μηνύματα λάθους. Αν δεν καταλαβαίνεις
κάτι, κάνε copy/past και στείλε μας τα μηνύματα.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========