Εγκατάσταση προγραμμάτων bin

Efstathios Iosifidis iosifidis at freemail.gr
Sun Jul 1 12:31:25 EEST 2007

Εκεί που δεν μπαίνει ο Gates μπαίνει ο Torvalds. Θέλω να πώ ότι χτύπησε
ο δίσκος μου και το μόνο που δεχόταν ήταν το kubuntu (αυτό το
distribution δοκίμασα). Δούλεψε. Πήρα και τα μαιλ (που είχα σώσει από
Outlook Express). Μόνο την λίστα με τις διευθύνσεις δεν κατάφερα να
σώσω. Δεν ξέρω πως βλέπει τον δίσκο και αν θα έχω πάλι πρόβλημα στο
μέλλον.

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι πως κάνω εγκατάσταση προγράμματα με
κατάληξη bin. Βρήκα κάπου στο δίκτυο αλλά δεν με βοήθησε ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ