Εγκατάσταση προγραμμάτων bin

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 1 19:57:46 EEST 2007

On 2007-07-01 12:31, Efstathios Iosifidis <iosifidis at freemail.gr> wrote:
> Εκεί που δεν μπαίνει ο Gates μπαίνει ο Torvalds. Θέλω να πώ ότι χτύπησε
> ο δίσκος μου και το μόνο που δεχόταν ήταν το kubuntu (αυτό το
> distribution δοκίμασα). Δούλεψε. Πήρα και τα μαιλ (που είχα σώσει από
> Outlook Express). Μόνο την λίστα με τις διευθύνσεις δεν κατάφερα να
> σώσω. Δεν ξέρω πως βλέπει τον δίσκο και αν θα έχω πάλι πρόβλημα στο
> μέλλον.
>
> Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι πως κάνω εγκατάσταση προγράμματα με
> κατάληξη bin. Βρήκα κάπου στο δίκτυο αλλά δεν με βοήθησε ιδιαίτερα.

Σύντομη απάντηση: Δεν τα κάνεις.

Πιο εκτενής απάντηση: δεν είναι προφανές από την κατάληξη τι είδους
είναι κάποιο αρχείο.  Στον κόσμο των Windows, είναι συνηθισμένο να
προσπαθεί κανείς να «μαντέψει» τι περιέχει ένα αρχείο κοιτώντας την
κατάληξή του, αλλά αυτό δεν έχει απολύτως καμία αξία.  Είναι σαν να
κοιτάς το περιτύλιγμα από τα Hondos Center σε ένα κουτί και να
προσπαθείς να μαντέψεις τι χημικές ουσίες έχει μέσα ένα άρωμα.
Προφανώς, αυτό ΔΕΝ παίζει σωστά σχεδόν ποτέ.

Που βρήκες το "bin" αρχείο, και τι λέει το utility file(1) γι αυτό;