πρόβλημα με το lightning στο Thunderbird 2 σε Fedora 7

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jun 22 09:22:45 EEST 2007

John T. Margaritopoulos wrote:
> [...]
[...]
> Θάνο,
>
> Φαίνεται ότι έλυσα το πρόβλημα εγκατέστησα το 'lightning-0.5.linux-i686'
> και δουλεύει κανονικά το TB, προηγουμένως χρησιμοποιούσα την έκδοση 0.3.

Ναι η 0.3 είναι αρκετά παλιά και είχα και εγώ πολλά προβλήματα. Αν
θέλεις μπορείς να χρησιμοποιείς την latest nightly build μιας και το
calendar project είναι ακόμα pro 1.0 release με αποτέλεσμα οι αλλαγές
μεταξύ των εκδόσεων να είναι πολλές και σημαντικές.

Lightning:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/lightning/nightly/latest-mozilla1.8/linux-xpi/

Sunbird:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/sunbird/nightly/latest-mozilla1.8/

> Επίσης εγκατέστησα το 'compat-libstdc++-33 - 3.2.3-61.i386' δεν ξέρω αν
> αυτό βοήθησε, αλλά δουλεύει και το sunbird τώρα. Διάβασα σε ένα φόρουμ
> ότι το παραπάνω χρειαζόταν για να λειτουργήσει το sunbird σε Fedora

Αυτό δεν το γνωρίζω... αλλά για να το λένε...

[...]
> ωστόσο μπορώ μέσω του sunbird να τροποποιώ το ημερολόγιο? Δεν το έχω
> καταφέρει, κάνω subscribe to remote calendar βάζω τη διεύθυνση του
> ημερολογίου που μου δίνει το yahoo, το βλέπω αλλά δεν μπορώ να το
> τροποποιήσω. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα με to sunbird, ή πρέπει να
> χρησιμοποιήσω άλλο πρόγραμμα?

Κάνε δεξί κλικ στο ημερολόγιο του yahoo που βλέπεις στο sunbird επέλεξε
'properties' και δες μήπως είναι επιλεγμένο το 'Read-only'.

Σε τι μορφή αποθηκεύει το yahoo το ημερολόγιο, ics; Το link δηλαδή που
έχεις δώσει στο sunbird παραπέμπει σε ics αρχείο;