πρόβλημα με το lightning στο Thunderbird 2 σε Fedora 7

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Jun 22 10:52:29 EEST 2007

Thanos wrote:

> [...]
>
> Ναι η 0.3 είναι αρκετά παλιά και είχα και εγώ πολλά προβλήματα. Αν
> θέλεις μπορείς να χρησιμοποιείς την latest nightly build μιας και το
> calendar project είναι ακόμα pro 1.0 release με αποτέλεσμα οι αλλαγές
> μεταξύ των εκδόσεων να είναι πολλές και σημαντικές.
>
> Lightning:
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/lightning/nightly/latest-mozilla1.8/linux-xpi/
>

> Sunbird:
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/sunbird/nightly/latest-mozilla1.8/

> [...]

Και μια και το συζητάτε να αναφέρω οτι το Τhunderbird 2 μαζί με το
Lightning και το provider plugin προσφέρει πρόσβαση στο Google calendar
read/write και λειτουργεί μία χαρά.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074