πρόβλημα με το lightning στο Thunderbird 2 σε Fedora 7

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Fri Jun 22 02:39:53 EEST 2007

Thanos wrote:

> Ποια έκδοση του Lightning έχεις; Είναι η "τελευταία"; Μήπως είναι η πολύ
> τελευταία και είναι καινούργιο πρόβλημα;
>
> Εντελώς πληροφοριακά χωρίς να απαντώ στο αρχικό σου πρόβλημα και χωρίς
> να γνωρίζω ποιες είναι οι απαιτήσεις σου σε ημερολόγιο, εγώ προσωπικά
> παράτησα το Lightning/Sunbird και τα αντικατέστησα με το ReminderFox το
> οποίο το έχω στον ΤΒ (μπορεί να μπει και στον FF).
>
> http://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/1191

Θάνο,

Φαίνεται ότι έλυσα το πρόβλημα εγκατέστησα το 'lightning-0.5.linux-i686'
και δουλεύει κανονικά το TB, προηγουμένως χρησιμοποιούσα την έκδοση 0.3.

Επίσης εγκατέστησα το 'compat-libstdc++-33 - 3.2.3-61.i386' δεν ξέρω αν
αυτό βοήθησε, αλλά δουλεύει και το sunbird τώρα. Διάβασα σε ένα φόρουμ
ότι το παραπάνω χρειαζόταν για να λειτουργήσει το sunbird σε Fedora

Οι ανάγκες μου σε ημερολόγιο δεν είναι μεγάλες αλλά βασικά θέλω να το
διαβάζω από διαφορετικούς υπολογιστές. Έχω ένα λογαριασμό στο yahoo και
μου δίνει τη δυνατότητα να βλέπω το ημερολόγιο από άλλα προγράμματα
(π.x. sunbird), ωστόσο μπορώ μέσω του sunbird να τροποποιώ το
ημερολόγιο? Δεν το έχω καταφέρει, κάνω subscribe to remote calendar βάζω
τη διεύθυνση του ημερολογίου που μου δίνει το yahoo, το βλέπω αλλά δεν
μπορώ να το τροποποιήσω. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα με to sunbird, ή
πρέπει να χρησιμοποιήσω άλλο πρόγραμμα?

Γιάννης

--

Dr. John T. Margaritopoulos