Config files vs. graphic tools (Htan: Pws tha mathw to Linux)

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Jun 7 12:27:32 EEST 2007

On 2007-06-07 12:00, Antonis Christofides wrote:

> Για να στήσω τον εκτυπωτή σπίτι μου πάω στο System, Administration,
> Printing, New printer, και μετά από 1 λεπτό ο εκτυπωτής είναι έτοιμος
> και εκτυπώνει.  Αυτό θέλω να κάνω.  Δεν θέλω ούτε στο Google να ψάξω,
> ούτε στο /usr/share/doc/cupsys, ούτε man lpadmin, ούτε να ψάξω να βρω
> πώς λέγεται το configuration file και το πώς συντάσσεται, ούτε να μάθω
> τι σημαίνει filter και ppd.

Το ίδιο κάνω/θέλω και εγώ! Όμως θα πρέπει ο καινούργιος χρήστης να
ενημερωθεί και για τα configuration files διότι υπάρχει περίπτωση να
πέσει σε περίπτωση εκτυπωτή που θέλει το κάτι παραπάνω για να δουλέψει
σωστά.

Εγώ αυτό που δήλωσα περί αντίληψης ύπαρξης configuration files δεν το
είπα με την "κακή έννοια".

[...]
> Η αλήθεια είναι βέβαια ότι κυρίως επίδοξοι power users θα εγγραφούν
> στις λίστες

Εγώ προσωπικά όποιον γνωρίζει τι είναι λίστα ταχυδρομείου και newsgroups
τον θεωρώ "super power user" (για τα δεδομένα των windows)! "Power user"
είναι αυτός που χρησιμοποιεί Thunderbird στα windows και έχει σετάρει
τον Yahoo λογαριασμό του -όπως ο φίλος μας ο AraKon- για να μην στέλνει
ότι να-ναι από το web-based client του Yahoo! Οπότε καλό είναι πιστεύω
να ενημερώσουμε τον AraKon για την ύπαρξη των configuration files και να
επιλέξει.