Πώς θα μάθω το Linux?

AraKon arakon75 at yahoo.gr
Tue Jun 5 22:09:31 EEST 2007

Παρακολουθώ διάφορες λίστες και forum σχετικά με το Linux και βλέπω να
δίνονται συμβουλές του τύπου "άνοιξε το αρχείο xxx.conf και συμπλήρωσε
την τάδε γραμμή ή διέγραψέ την ή συμπλήρωσέ την κτλ." Επειδή θέλω να
μάθω το Linux  και όχι συνέχεια να ρωτώ μπορείτε να μου πείτε εσείς οι
πιο έμπειροι πως μπορω να βρώ πληροφορίες για να μάθω τη δομή των
καταλόγων του Linux (που αποθηκεύεται το κάθε αρχείο, που μπορώ να βρώ
τα αρχεία για την οθόνη, την κωδικοποίηση κτλ) και επίσης ποιά δουλειά
κάνει το κάθε αρχείο (πχ το xxx.conf)  και πως μπορώ να επέμβω για να
αλλάξω τις ρυθμίσεις αυτού του αρχείου και με ποιό τρόπο?
Επίσης ψάχνω να βρώ στο internet κάπου να αναφέρει η τάδε διανομή Linux
έχει αυτές τις απαιτήσεις σε επεξεργαστή, μνήμη, κάρτα γραφικών έτσι
ώστε να μπορώ να επιλέξω τις κατάλληλες διανομές για κάποιον παλιό
υπολογιστή.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

Κώστας Αραμπατζής