java firefox plugin, kde apps in gnome

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Tue Jun 5 01:25:13 EEST 2007

Αγαπητέ Θάνο,

Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σχετικά με το thunderbird, ελπίζω τα email
μου να φαίνονται κανονικά τώρα.

Thanos wrote:

> Να υποθέσω πως θέλεις το plugin της java στον Firefox, έτσι; Τα
> πακέτα της java και του firefox είναι τα επίσημα του Fedora ή έχεις
> εγκαταστήσει κάποιο χειροκίνητα; Αν είναι τα πακέτα του Fedora λογικά
>  (αν και δεν έχω εμπειρία από Fedora) δεν θα έπρεπε να υπάρχει αυτό
> το πρόβλημα.
>
> Αν έχεις εγκαταστήσει εσύ τα πακέτα από άλλες πηγές θα πρέπει να πας
> στο φάκελο 'plugins' του firefox/mozilla και εκεί μέσα να κάνεις ένα
>  sympolic link του java plugin που θα βρεις στον φάκελο εγκατάστασης
> της java.

Δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω symbolik link. Προσπάθησα με τις οδηγίες
του site και από άλλα σχετικά αλλά μάλλον το πρόβλημα είναι ότι δεν
υπάρχει φάκελος 'plungins' στο firefox, ή τουλάχιστον δεν τον βρήκα στο
"/home/john/.mozilla/firefox/. Εκεί υπάρχει ο φάκελος "2n4symsi.default"
αλλά δεν περιέχει φάκελο 'plugin'. Μήπως πρέπει να το δημιουργήσω μόνος μου?

> Στο δικό μου σύστημα (Debian) μέσα στον φάκελο plugins του firefox
> έχω:

> Το που βρίσκεται ακριβώς το plugin της java στο Fedora δεν γνωρίζω
> αλλά αν περιηγηθείς λίγος στο /usr/java όπως λες θα το βρεις.
>
> Ίσως σε βοηθήσει και το παρακάτω αν και είναι λίγο παλιό:
>
> http://plugindoc.mozdev.org/faqs/java.html#Linux
>
> Σίγουρα την δημιουργία του sympolic link πρέπει να την κάνεις ως root
>  και καλό θα ήταν με τον firefox/mozilla κλειστό.
>
> Ελπίζω να βοήθησα...

Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι δεν μπορώ να τρέξω
εφαρμογές kde (πχ dophin, kword) σε gnome, εκτός λίγων εξαιρέσεων.

Εμφανίζεται το μήνυμα:

Could not read netword connection list /home/john/.DCOPserver_noname_o

There was an error setting up inter-process communication for KDE

Please check dcopserver is running

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιάννης