java plugin

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jun 4 10:31:26 EEST 2007

On 2007-06-04 03:18, John T. Margaritopoulos wrote:
> Έχω ορισμένα ερωτήματα για το Fedora 7. Το εγκατέστησα πρόσφατα και έχω
> κάποια θέματα που πρέπει να λύσω. Eγκατέστησα τη java ακολουθόντας
> οδηγίες που βρήκα σε κάποια forum (παρακάτω φαίνεται η version), αλλά
> δεν κατάφερα τίποτα με το mozilla -plugin.

Να υποθέσω πως θέλεις το plugin της java στον Firefox, έτσι; Τα πακέτα
της java και του firefox είναι τα επίσημα του Fedora ή έχεις
εγκαταστήσει κάποιο χειροκίνητα; Αν είναι τα πακέτα του Fedora λογικά
(αν και δεν έχω εμπειρία από Fedora) δεν θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το
πρόβλημα.

Αν έχεις εγκαταστήσει εσύ τα πακέτα από άλλες πηγές θα πρέπει να πας στο
φάκελο 'plugins' του firefox/mozilla και εκεί μέσα να κάνεις ένα
sympolic link του java plugin που θα βρεις στον φάκελο εγκατάστασης της
java.

Στο δικό μου σύστημα (Debian) μέσα στον φάκελο plugins του firefox έχω:

> lrwxrwxrwx 1 root root   41 2007-04-10 18:16 libjavaplugin.so -> /etc/alternatives/iceweasel-javaplugin.so

Το που βρίσκεται ακριβώς το plugin της java στο Fedora δεν γνωρίζω αλλά
αν περιηγηθείς λίγος στο /usr/java όπως λες θα το βρεις.

Ίσως σε βοηθήσει και το παρακάτω αν και είναι λίγο παλιό:

http://plugindoc.mozdev.org/faqs/java.html#Linux

Σίγουρα την δημιουργία του sympolic link πρέπει να την κάνεις ως root
και καλό θα ήταν με τον firefox/mozilla κλειστό.

Ελπίζω να βοήθησα...