java firefox plugin, kde apps in gnome

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Jun 5 09:42:29 EEST 2007

John T. Margaritopoulos wrote:
> Αγαπητέ Θάνο,
>
> Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σχετικά με το thunderbird, ελπίζω τα email
> μου να φαίνονται κανονικά τώρα.

Όλα μια χαρά... Και plain text και iso-8859-7.

[...]
> Δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω symbolik link. Προσπάθησα με τις οδηγίες
> του site και από άλλα σχετικά αλλά μάλλον το πρόβλημα είναι ότι δεν
> υπάρχει φάκελος 'plungins' στο firefox, ή τουλάχιστον δεν τον βρήκα στο
> "/home/john/.mozilla/firefox/. Εκεί υπάρχει ο φάκελος "2n4symsi.default"
> αλλά δεν περιέχει φάκελο 'plugin'. Μήπως πρέπει να το δημιουργήσω μόνος
> μου?

Ο φάκελος 'plugins' δεν υπάρχει στο profile σου! Είναι φάκελος που θα
βρεις στην τοποθεσία εγκατάστασης της εφαρμογής. Λογικά βρίσκεται κάπου
στο /usr/lib. Γι' αυτό άλλωστε είπα πως θα πρέπει να δημιουργήσεις το
symbolic link ως root. Αν δεν το βρεις στο /usr/lib μια αναζήτηση θα σε
βοηθήσει πιστεύω.