Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Apr 8 23:52:03 EEST 2007

Kefalas Apostolos wrote:
> Στις Saturday 07 April 2007 13:49, ο/η kostas έγραψε:

[...]
> Λοιπόν η λύση σου είναι πολύ απλή ειδικά αν έχεις debian όπως εγώ:
>
> aptitude update
> aptitude install mozilla-plugin-vlc
>
> restart τον firefox (iceweasel)  και είσαι έτοιμος!!!!

Δυστυχώς δεν δουλεύει πάντα αυτή η λύση, και πιστεύω δεν είναι θέμα ούτε
vlc ούτε mplayer ούτε xine ούτε οποιουδήποτε άλλου media player. Αν το
link που παραπέμπει στο audio stream είναι λίγο περίεργο τότε άστα να πάνε.

Για παράδειγμα, δεν έχω καταφέρει ν' ακούσω κανένα σταθμό από το
www.e-radio.gr με vlc και mozilla-plugin-vlc εγκατεστημένα σε Debian
testing. Στην συγκεκριμένη σελίδα έχω συναντήσει προβλήματα ακόμα και σε
Win XP με Firefox και Windows Media Player. Σ' εσένα (Απόστολε) δουλεύει
το vlc στην συγκεκριμένη σελίδα?