Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sun Apr 8 23:55:16 EEST 2007

Στις Sunday 08 April 2007 23:52, ο/η Thanos έγραψε:

> Για παράδειγμα, δεν έχω καταφέρει ν' ακούσω κανένα σταθμό από το
> www.e-radio.gr με vlc και mozilla-plugin-vlc εγκατεστημένα σε Debian
> testing. Στην συγκεκριμένη σελίδα έχω συναντήσει προβλήματα ακόμα και σε
> Win XP με Firefox και Windows Media Player. Σ' εσένα (Απόστολε) δουλεύει
> το vlc στην συγκεκριμένη σελίδα?

Λοιπόν Θάνο,

στο etch που έχω έχει το mozilla-plugin-vlc version 0.8.6-svn20061012.debian-5

το οποίο παίζει άψογα στο e-radio.gr

Απλά καθυστερεί λίγο να ανοίξει το feed. Εμένα σε DSL 768 θέλει περι τα 5-6
δευτερόλεπτα απο την στιγμή που ανοίγει το παράθυρο μέχρι να γεμίσει το
buffer και να αρχίσει να ακούγεται ο σταθμός.

Οπότε υπολόγισε!!!

Αποστόλης