Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Apr 9 00:19:38 EEST 2007

Στις Κυριακή 08 Απρίλιος 2007 10:25, ο/η Christos έγραψε:

> Και αν έχεις Suse; Υπάρχει σχετικό thread;
>
> By the way, Καλή Ανάσταση!
> (στους ορθόδοξους και καθολικούς)
> κρις/.

Όπα! Επέστρεψα, και απαντώ:

Πριν λίγες μέρες δοκίμασα την openSUSE 10.2 στην οποία φαντάζομαι πως
αναφέρεται ο Χρήστος. Ένας από τους πολλούς λόγους που με οδήγησαν (με πόνο
ψυχής) να την πετάξω στα σκουπίδια και να γυρίσω στη γνώριμή μου SUSE10 ήταν
και το θέμα με τον MPlayer.

Φαίνεται πως η συγκεκριμένη έκδοση του MPlayer που έχουν βάλει στην 10.2 έχει
κάποιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο, δηλαδή στην αναπαραγωγή wma streams.
Αυτό διαπίστωσα οτι συμβαίνει και στο SUSE10 με την τελευταία διαθέσιμη
έκδοση του MPlayer (1.0rc1try2-2). Αντίθετα με μια παλαιότερη έκδοση του
MPlayer που έχω για SUSE10 (την 1.0pre7), και με τα ίδια win32 codecs, παίζει
μια χαρά με την παράμετρο playlist. Άρα είναι πρόβλημα του MPlayer καθεαυτού.

Δυστυχώς ούτε στο vlc ούτε στο xine μπόρεσα να τους δώσω να καταλάβουν οτι
μιλάμε για playlist, άρα δεν μπορώ να στα συστήσω ως λύσεις. Ψάξε να βρείς
κάποια παλιότερη έκδοση του mplayer. Αν έχεις DSL και μεγάλο mailbox, σου
στέλνω και το δικό μου RPM, ίσως δουλέψει και σε openSUSE 10.2 . Προσοχή
όμως, θα πρέπει να έχεις εγκαταστήσει τα codecs (πακέτο w32codec-all).

Άμα είναι πες μου.

Θοδωρής

Υ.Γ.: Ααααααχ... Το SuSE μέχρι και την 9.2 ήταν πολύ ωραίο. Μετά βγήκε η 9.3
που ήταν για τα μπάζα. Γρήγορα όμως βγήκε η 10, που νομίζω ήταν το καλύτερο
SUSE που βγήκε ποτέ. Μετά όμως αρχίσαν κάτι περίεργα κόλπα, κάτι στροφές στο
GNOME, κάτι zen-updater, κλπ., και τη χαλάσανε τελείως τη διανομή. Ας ελπίσω
όταν εμφανιστεί το KDE4 και προχωρήσουμε στο openSUSE 11 , να δούν το φως οι
developers της openSUSE και να τα συμμαζέψουν λίγο τα πράγματα.

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"