από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 27 19:03:19 EEST 2007

Στις 27-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 12:37 +0300, ο/η Thanos έγραψε:
> Χαίρεται!
>
> Μετά από χρόνια χρήσης του Gnome αποφάσισα να δοκιμάσω το KDE.

<flaimbate on> Ας πρόσεχες ;-) Τώρα στα γεράματα δεν κανουν τέτοια
λάθη ;-)

> Γιατί ενώ έχω εγκατεστημένο το πακέτο 'openoffice.org-kde' δεν βλέπω
> πουθενά το μενού του Openoffice.org;

AFAIK To openoffice-kde δεν έχει να κάνει με το μενού- έχει να κανει με
τον filepicker και τα κουμπιά.... Δεν υπάρχει ούτε στο debian μενού σου?

> Αυτά προς το παρών, αν και προβλέπεται συνέχεια... :-)
Εχμμμ πάντα υπάρχει το apt-get install gnome-core έτσι? ;-)
</flaimbate off>