από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Mar 27 17:10:49 EEST 2007

Στις Τρίτη 27 Μάρτιος 2007 12:37, ο/η Thanos έγραψε:
> Μετά από χρόνια χρήσης του Gnome αποφάσισα να δοκιμάσω το KDE. Μιας και

Μπράβο, μπράβο! (Flamebait)

> Ερώτηση 1η:
> Ας ξεκινήσω από τα "γελοία": Πως "πείθω" τον konqueror να ανοίγει το
> κάθε νέο παράθυρο με την "Προβολή λεπτομερούς λίστας";

Αφού κάνεις ότι ρύθμιση θές, πας στο Ρυθμίσεις -> Αποθήκευση προφίλ
προβολής "διαχείριση αρχείων". Την επόμενη φορά θα στο θυμάται. Εγώ πχ με τον
τρόπο αυτό διώχνω την sidebar στον konqueror

> [...]
> στο 'Κέντρο ελέγχου' στην κατηγορία 'Περιοχή & προσιτότητα' στην
> 'Διάταξη πληκτρολογίου'. Στην καρτέλα 'Επιλογές αλλαγής' υπάρχει η
> 'Πολιτική εναλλαγής' η οποία όμως για να ενεργοποιηθεί θα πρέπει να
> χρησιμοποιήσω την 'Ενεργοποίηση διατάξεων πληκτρολογίου'. Εδώ
> παρουσιάζεται το πρόβλημα καθώς ενεργοποιώντας αυτή την επιλογή, και
> ρυθμίζοντας -σωστά θεωρώ- τις επιλογές χάνω πλέον την δυνατότητα να
> γυρίσω στα ελληνικά. Πως λοιπόν ρυθμίζουμε σωστά το ελληνικό
> πληκτρολόγιο στο KDE με την δυνατότητα διαφορετικής γλώσσας σε κάθε

Έχω την εντύπωση οτι οι δύο ρυθμίσεις γλώσσας (των X και του KDE) είναι
ασύμβατες μεταξύ τους. Δε μπορείς να έχεις ένδειξη γλώσσας στο KDE.
Τουλάχιστον έτσι ήταν παλιότερα, δε ξέρω αν έχει αλλάξει, sorry αν λέω
βλακεία.

> Ερώτηση 3η:
> Γιατί ενώ έχω εγκατεστημένο το πακέτο 'openoffice.org-kde' δεν βλέπω
> πουθενά το μενού του Openoffice.org;

Έχει η διανομή σου ιδιαίτερο μενού του OOo? Στο SUSE μου πχ οι εφαρμογές του
είναι μαζί με αυτές του koffice στο μενου "Γραφείο". Το oooqs (openoffice.org
quickstarter) το έχεις? Δουλεύει? Εμφανίζεται στο tray?

> Αυτά προς το παρών, αν και προβλέπεται συνέχεια... :-)

Να δεις εγώ τι απορίες θα είχα αν μετέβαινα στο GNOME!

Θοδωρής