από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Mar 27 19:36:43 EEST 2007

On 2007-03-27 19:03, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 27-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 12:37 +0300, ο/η Thanos έγραψε:

> <flaimbate on> Ας πρόσεχες ;-) Τώρα στα γεράματα δεν κανουν τέτοια
> λάθη ;-)

Καλό! :-) Απλά να σου πω την αλήθεια είδα κάποια πράγματα σε μερικές
εφαρμογές του KDE που μου άρεσαν και είπα να δοκιμάσω καθώς όσο να 'ναι
με livecds δεν μπορείς να δουλέψεις σε "πραγματικές συνθήκες". Βέβαια
ακόμα το δοκιμάζω με το ενδεχόμενο να γυρίσω στο gnome πάντα ανοιχτό.

> AFAIK To openoffice-kde δεν έχει να κάνει με το μενού- έχει να κανει με
> τον filepicker και τα κουμπιά.... Δεν υπάρχει ούτε στο debian μενού σου?

Έχεις απόλυτο δίκιο! Έτσι είναι. Απλά είχα παραβλέψει μια μικρή
λεπτομέρεια... Δεν είχα εγκαταστήσει το openoffice.org!

> Εχμμμ πάντα υπάρχει το apt-get install gnome-core έτσι? ;-)

Αυτή την στιγμή μου την σπάει αφάνταστα που η γλώσσα του πληκτρολογίου
είναι global! Πρέπει να λυθεί οπωσδήποτε!

Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου που ο Thunderbird (πακέτο από το
mozilla.org) και ο Iceweasel (ο Firefox δηλαδλη του Debian) δείχνουν
πολύ χάλια! Προφανώς και έχω εγκατεστημένες τις βασικές βιβλιοθήκες gtk
για να δουλεύουν, αλλά μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι να βελτιώσουμε την
εμγάνισή τους? Σαν εφαρμογές gtk 1.0 μοιάζουν!