από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Mar 27 12:37:00 EEST 2007

Χαίρεται!

Μετά από χρόνια χρήσης του Gnome αποφάσισα να δοκιμάσω το KDE. Μιας και
στο πρόγραμμα ήταν να (ξανά)μεταβώ στο Debian άρπαξα την ευκαιρία. Το
πρώτο σχόλιο που σίγουρα κάνει κάποιος σε μια τέτοια μετάβαση είναι πως
περνάς από τις λίγες επιλογές/ρυθμίσεις των εφαρμογών και του Gnome
πραγματικά στο χάος! Anyway, κάποια πράγματα δυσκολεύομαι να τα βρω ή
επειδή έχω συνηθίσει αλλιώς δεν τα βλέπω οπότε και χρειάζομαι βοήθεια.

Ερώτηση 1η:
Ας ξεκινήσω από τα "γελοία": Πως "πείθω" τον konqueror να ανοίγει το
κάθε νέο παράθυρο με την "Προβολή λεπτομερούς λίστας";

Ερώτηση 2η:
Στο /etc/X11/xorg.conf για το πληκτρολόγιο έχω:

> Section "InputDevice"
>         Identifier      "Generic Keyboard"
>         Driver          "kbd"
>         Option          "CoreKeyboard"
>         Option          "XkbRules"      "xorg"
>         Option          "XkbModel"      "pc105"
>         Option          "XkbLayout"     "us,gr"
>         Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle,lv3:ralt_switch,grp_led:scroll"
> EndSection

Τα ελληνικά δουλεύουν μια χαρά όμως θέλω να ενεργοποιήσω και την
δυνατότητα να θυμάται το KDE τι γλώσσα έχω σε κάθε παράθυρο. Πάω λοιπόν
στο 'Κέντρο ελέγχου' στην κατηγορία 'Περιοχή & προσιτότητα' στην
'Διάταξη πληκτρολογίου'. Στην καρτέλα 'Επιλογές αλλαγής' υπάρχει η
'Πολιτική εναλλαγής' η οποία όμως για να ενεργοποιηθεί θα πρέπει να
χρησιμοποιήσω την 'Ενεργοποίηση διατάξεων πληκτρολογίου'. Εδώ
παρουσιάζεται το πρόβλημα καθώς ενεργοποιώντας αυτή την επιλογή, και
ρυθμίζοντας -σωστά θεωρώ- τις επιλογές χάνω πλέον την δυνατότητα να
γυρίσω στα ελληνικά. Πως λοιπόν ρυθμίζουμε σωστά το ελληνικό
πληκτρολόγιο στο KDE με την δυνατότητα διαφορετικής γλώσσας σε κάθε
παράθυρο;

Ερώτηση 3η:
Γιατί ενώ έχω εγκατεστημένο το πακέτο 'openoffice.org-kde' δεν βλέπω
πουθενά το μενού του Openoffice.org;

Αυτά προς το παρών, αν και προβλέπεται συνέχεια... :-)