Firefox fonts kai Sintomefsi Gnome

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Mar 1 12:29:42 EET 2007

On 2007-03-01 10:42, Headbanger wrote:
> κάτι ακόμα πιο δύσκολο τώρα. μιας και ρύθμισα την εκαχιστοποίηση στο πλήκτρο
> win , τώρα ήθελα ο ανορθόδοξος να χρησιμοποιήσω το πλάγιο πλήκτρο από το
> logitech G5 για να γυρίζει μία σελίδα πίσω στους περιηγητές. nautilus και
> firefox. εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν ;-)

Ξεκινάς με αναζήτηση στο google για 'logitech G5 on linux'. Οι οδηγίες
λογικά θα σε παραπέμπουν στο να πειράξεις το /etc/X11/xorg.conf και
συγκεκριμένα τον τομέα "InputDevice" για το ποντίκι. Θα χρειαστεί να
παίξεις με το "Protocol", "ZAxisMapping" και τον αριθμό των κουμπιών.

Αν το βρεις και δουλέψει, ενημέρωσε την λίστα διότι εδώ και καιρό θέλω
να το ψάξω για το δικό μου MX 310 αλλά όλο το παραλείπω... ;-)