Firefox fonts kai Sintomefsi Gnome

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Thu Mar 1 10:42:38 EET 2007

κάτι ακόμα πιο δύσκολο τώρα. μιας και ρύθμισα την εκαχιστοποίηση στο πλήκτρο
win , τώρα ήθελα ο ανορθόδοξος να χρησιμοποιήσω το πλάγιο πλήκτρο από το
logitech G5 για να γυρίζει μία σελίδα πίσω στους περιηγητές. nautilus και
firefox. εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν ;-)

Στις 1/3/2007, Marios Ibanezix <ibanezix at gmail.com> έγραψε:

--
We even managed to type faster than we can write...