εντολές μενού/συντομεύσεων του gnome/ubuntu - "%u" switch

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Mar 1 12:56:21 EET 2007

On 2007-03-01 09:56, Marios Ibanezix wrote:
> Αν δεν κάνω λάθος, η παράμετρος %u λέει στο Gnome ότι η εφαρμογή που
> πρόκειται να ξεκινήσει μπορεί να δέχεται URLs από εξωτερικές
> εφαρμογές σαν παραμέτρους. Δηλαδή αν δεν υπήρχε το %u δεν θα άνοιγε ο
>  FF όταν πατούσες σε κάποιο σύνδεσμο από τρίτη εφαρμογή. Ή μάλλον θα
> άνοιγε αλλά δεν θα χειριζόταν σωστά το URL, θα προσπαθούσε να ανοίξει
>  ένα προσωρινό local copy του URL.

Ωραία! Αυτό τα εξηγεί όλα.

Αν εκκινήσω τον FF χωρίς το %u και θέλω να στείλω την διεύθυνση της
σελίδας στην οποία βρήσκομαι στον ΤΒ (Αρχείο \ Αποστολή δεσμού) λαμβάνω
το παρακάτω "παράπονο" από τον *TB*:

Thunderbird is already running, but is not responding. To open a new
window, you must first close the existing TB process, or restart your
system.

> Λογικά για να συνεργάζονται σωστά FF και ΤΒ θα πρέπει η παράμετρος %u
>  να υπάρχει και στα δύο, δλδ και στην εντολή που εκκινεί τον FF και
> στην εντολή που έχει περασμένη ο TB σαν default handler για URLs.
> Τώρα δεν χρησιμοποιώ ΤΒ για να το ψάξω περισσότερο.

Με τις δοκιμές που έκανα, δεν παιζει ρόλο αν υπάρχει στον ΤΒ. Όλη την
δουλειά την κάνει το '%u' του FF.

Ευχαριστώ για την απάντηση Μάριε! Μην ξεχνάς να κοινοποιείς τις
απαντήσεις σου στην λίστα, ένα 'reply to all' συνήθως κάνει την δουλειά.