RPM Linux Suse

Dimitris bs dimitrisbs at gmail.com
Sun Feb 18 17:25:14 EET 2007

Δύστυχος φίλε μου με το Internet έχω ένα πρόβλημα
Στο PC μου έχω 2 κάρτες δικτύου μια ασηρματη Κάρτα όπου συνδέετε με τον adsl
router που έχω όπου δύστυχος το linux δεν την αναγνωρίζει . επίσης έχω και
μια PCI κάρτα δικτύου όπου αυτήν την αναγνωρίζει το suse  και είναι
συνδεμενη με AP όπου με αυτό συνδέομαι στο ΑWMN και μέσο αυτού και μπαίνω
Internet με proxy .
έως τώρα αν και έχω στο pc μου suse 2 μέρες το πρόβλημα που αντιμετωπίζω
είναι η ασύρματη Κάρτα δικτύου και τα προγράμματα που θέλω να έχω στο linux
όπου τα δούλευα στα windows