RPM Linux Suse

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun Feb 18 18:04:28 EET 2007

Στις Κυριακή 18 Φεβρουάριος 2007 17:25, ο/η Dimitris bs έγραψε:
> Δύστυχος φίλε μου με το Internet έχω ένα πρόβλημα
> Στο PC μου έχω 2 κάρτες δικτύου μια ασηρματη Κάρτα όπου συνδέετε με τον
> adsl router που έχω όπου δύστυχος το linux δεν την αναγνωρίζει . επίσης έχω
> και μια PCI κάρτα δικτύου όπου αυτήν την αναγνωρίζει το suse  και είναι
> συνδεμενη με AP όπου με αυτό συνδέομαι στο ΑWMN και μέσο αυτού και μπαίνω
> Internet με proxy .
> έως τώρα αν και έχω στο pc μου suse 2 μέρες το πρόβλημα που αντιμετωπίζω
> είναι η ασύρματη Κάρτα δικτύου και τα προγράμματα που θέλω να έχω στο linux
> όπου τα δούλευα στα windows

Το wireless στο linux είναι μια πονεμένη ιστορία (λόγω των ιδιοτροπιών αυτών
που κατασκευάζουν τις κάρτες). Εσύ καταρχήν θα πρέπει να εντοπίσεις το
ακριβές μοντέλο της κάρτας και το ακριβές μοντέλο του chipset που φοράει. Με
βάσει αυτά θα ψάξεις στο google για να βρείς αν και πως (βλ. ndiswrapper)
μπορείς να την κάνεις να δουλέψει.

Κάποιος πιο γνώστης από μενα ας σε κατευθύνει που να ψάξεις...

Όσο για τα προγράμματα που δούλευες στα windows, πολύ λίγα είναι εκείνα για τα
οποία δεν υπάρχουν αντίστοιχα στο linux (και ακόμη και γι'αυτά υπάρχει το
wine, το VMWare, κτλ). Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"