RPM Linux Suse

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun Feb 18 17:11:03 EET 2007

Στις Κυριακή 18 Φεβρουάριος 2007 16:47, ο/η Dimitris bs έγραψε:
> παιδιά καλησπέρα  είμαι νέος χρήστης του Linux  .
> Έχω εγκαταστήσει στο Η/Υ την έκδοση Suse v10.2 και θα ήθελα να ρωτήσω που
> μπορώ να βρω προγράμματα σε μορφή rpm .
> Ενδιαφέρομαι για το πρόγραμμα DC++
>
> Ευχαριστώ Για το Χρόνο σας
>
> Δημήτρης

Καλωσήλθες!
Καταρχήν οπωσδήποτε πέρνα μια βόλτα από το:
http://www.softwareinreview.com/cms/content/view/60/
για να δείς τι πρέπει να κάνεις για να στήσεις ωραία τη διανομή σου και να
συμπληρώσεις ότι της λείπει.

Μετά, για RPM μπορείς να δοκιμάσεις τα:
http://packman.links2linux.org/		ειδικά για SUSE
http://rpm.pbone.net/		το απόλυτο RPM ψαχτήρι για όλες τις διανομές

Υπάρχουν κι άλλα, και εφόσον έχεις DSL μπορείς να βάλεις τα σχετικά install
sources στο YaST και να κατεβάζει μόνο του security updates, upgrades και ότι
άλλα προγράμματα θελήσεις (εμ, το κάνουμε και εμείς με τη SUSE, δεν το κάνει
μόνο το Debian και το Ubuntu!!!).

Και πάλι καλωσήλθες,
Θοδωρής

--