linux se desktop ypologisti - erotiseis (distro, gpu)

microminima microminima at gmail.com
Sat Feb 3 13:15:10 EET 2007

Οκ. έχω καταλάβει τι εννοείς, για τα «φρου φρου» κλπ. Ως προς αυτά έχεις
απόλυτο δίκαιο. Το ubuntu είναι πραγματικά μπροστά. Θα έλεγα ότι έχει αφήσει
πολύ πίσω σ' αυτό τον τομέα ακόμα και τα windows.
Γι' αυτό τελικά ανακαλώ και σε προτρέπω στο ubuntu/kubuntu.
Θα επιμείνω όμως λίγο ακόμη ότι μεταξύ kubuntu και ubuntu ίσως είναι
καλύτερα να επιλέξεις το δεύτερο.
Και για να εξηγήσω το ενδιαφέρον μου (το λόγο που σου γράφω τόσα πολλά) θα
πρέπει να σου πω ότι μάλλον στην ίδια ακριβώς θέση που είσαι εσύ σήμερα
ήμουν εγώ πριν από ένα χρόνο.
Έπειτα από ενασχόληση κάποιων μηνών με το debian κατέληξα στο συμπέρασμα ότι
για τη χρήση που θέλω να κάνω στον υπολογιστή μου δεν μου χρειάζονταν τόσο
εμβάθυνση. Ήθελα να γράφω κανένα κείμενο, να σερφάρω, λίγο msn κλπ, να ακούω
μουσική και να βλέπω ταινίες. Ήθελα καλή εμφάνιση, ευκολία στη χρήση και
τίποτα περισσότερο. Έτσι μπήκα στην περιπέτεια του Kubuntu, διότι κι εγώ
τότε είχα εξοικείωση με το KDE. Σύντομα διαπίστωσα ότι το kubuntu έχει
λιγότερη υποστήριξη από το ubuntu. Μάλιστα εκείνη την περίοδο κάπου είχα
διαβάσει για προβλήματα στις σχέσεις των developers του Kubuntu με την
Canonical, τα οποία βέβαια τώρα θα έχουν ξεπεραστεί. Αναγκάστηκα πάντως τότε
να περάσω στο ubuntu. Σύντομα εξοικειώθηκα απόλυτα με το gnome. Και βέβαια
αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο από οτιδήποτε μέχρι τότε στο linux ήταν
ότι με μία απλή αναζήτηση στο google και δύο τρία κλικ (ποτέ περισσότερα)
μπορούσα να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα. Μετά την πρώτη εβδομάδα μάλιστα για
οτιδήποτε ήθελα ανέτρεχα σε ένα και μόνο ελληνικό site, που με κάλυπτε
απόλυτα.
Πραγματικά μέχρι και σήμερα πιστεύω ότι σε οποιονδήποτε χρήστη των Windows,
που δεν έχει καμία επαφή με Linux, του δόσεις ένα CD του ubuntu, δεν θα
χρειαστεί περισσότερο από δύο ώρες για να αρχίσει να χρησιμοποιεί τον
υπολογιστή του χωρίς προβλήματα.
Για να μην πολυλογώ άλλο.
βάλε kubuntu κι αν αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα που δεν μπορείς να το
λύσεις έπειτα από ενασχόληση μίας ώρας (το πολύ!) ή αν έχεις διάθεση για
εξερεύνηση, τότε δοκίμασε το ubuntu