linux se desktop ypologisti - erotiseis (distro, gpu)

basilis bts at the.forthnet.gr
Sat Feb 3 20:51:34 EET 2007

microminima wrote:
> Οκ. έχω καταλάβει τι εννοείς, για τα «φρου φρου» κλπ. Ως προς αυτά έχεις
> απόλυτο δίκαιο. Το ubuntu είναι πραγματικά μπροστά. Θα έλεγα ότι έχει αφήσει
> πολύ πίσω σ' αυτό τον τομέα ακόμα και τα windows.
> Γι' αυτό τελικά ανακαλώ και σε προτρέπω στο ubuntu/kubuntu.
> Θα επιμείνω όμως λίγο ακόμη ότι μεταξύ kubuntu και ubuntu ίσως είναι
> καλύτερα να επιλέξεις το δεύτερο.

Τελικά έβαλα το ubuntu.. ;-)

Καλά, για το 3d desktop δεν συζητάμε.. Έκανα κακάκια μου.. Μια ζωή
αντιπαθούσα dekstops και ποντίκια, αλλά τέτοιο πράμα δεν ματάδα και
έπαθα την πλάκα μου.

Foolproof εγκατάσταση γενικώς, και του ubuntu και του beryl (παραθέτω το
λινκ μπας και κάποιος άλλο το χρειαστεί
(http://lhansen.blogspot.com/2006/10/3d-desktop-beryl-and-xgl-on-ubuntu-edgy.html
- αναλυτικός οδηγός με φωτόζ - μόνο στο σπίτι σου που δεν έρχονται, για
να στο στήσουν.. ;-) )

Παιδεύομαι με τη σωστή λειτουργία της ati μου. Δυστυχώς η υποστήριξη
είναι ακόμα ελλιπής. Το beryl σε ati τρέχει μόνο με xgl, το οποίο είναι
μια παπαριά και μισή γενικώς design- και concept-wise. Παιδεύομαι και
δεν βγάζω ακόμα άκρη πώς να ενεργοποιώ τη δεύτερη έξοδο της ati και το
tv-out. ;-(

Θυμάσαι μήπως ποιο είναι αυτό το ελληνικό site - forum που βρήκες τόσο
πολλή βοήθεια?