linux se desktop ypologisti - erotiseis (distro, gpu)

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Feb 2 14:28:20 EET 2007

microminima wrote:
> Με βάσει τα παραπάνω μπορείς να συμπεράνεις ότι σου προτείνω να επιλέξεις
> διανομή debian με περιβάλλον gnome. Ουσιαστικά σε προτρέπω πράγματι στην
> επιλογή του debian ενώ όσον αφορά το περιβάλλον εργασίας θεωρώ ότι είναι
> καθαρά προσωπική σου επιλογή και δεν χρειάζεται να σε προβληματίσει
> ιδιαίτερα.

Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερή απάντησή σου.

Σε ό,τι αφορά kde vs gnome.

Παλιότερα που τα είχα δοκιμάσει (ελάχιστα είναι η αλήθεια) μου
δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι το gnome είναι πιο βαρύ! Σε παλιό και ψόφιο
μηχάνημα, είναι η αλήθεια..

Είχα την εντύπωση ότι στις τελευταίες εκδόσεις άνοιξε η ψαλίδα μεταξύ
kde και gnome υπέρ του πρώτου. Βέβαια, εντύπωση μου κάνει ότι τελικά
στις περισσότερες διανομές το gnome μπαίνει by default, οπότε φοβάμαι
μήπως η παραπάνω εντύπωσή μου είναι λανθασμένη.. ;-)

Σε ό,τι αφορά το distro: κι εγώ το debian γενικώς προτιμώ. Όμως, το
debian είναι λιγότερο προσανατολισμένο προς τα φρου φρου και αρώματα των
desktop. Απεναντίας, το ubuntu προς τα εκεί στρέφεται περισσότερο και
έχει ένα κάρο έτοιμα howtos, scripts, repositories έτοιμα, τα οποία το
debian δεν τα έχει. Άλλωστε το ubuntu βασίζεται στο debian, οπότε όλα τα
καλά του τα κληρονομεί (έστω, τα περισσότερα). Γι αυτούς τους λόγους
αρχικά σκεφτόμουν (και σκέφτομαι) το ubuntu.