Προβλημα mount στο SUSE

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Dec 19 11:10:58 EET 2006

On 2006-12-19 00:15, Zisis wrote:
>Thanos wrote:
[...]
> Οχι δεν αναφέρομαι στο παραθυράκι που πετάνε κάποιες διανομές όταν
> βάζετε ένα cd στο drive και σας ρωτάει αλλά Windows τι θέλετε να
> κάνει. Οταν πάω να ανοίξω το CD ή το DVD είτε απο αυτό το παραθυράκι
> είτε χειροκίνητα εμφανίζεται ο φάκελος του CD άδειος κ ένα παράθυράκι
> με μια ειδοποίηση που λέει "Permission denied".
>
> Η εντολή που δίνω για να το κάνω mount είναι
> mount -t iso9660 /dev/hda /media/dvd
>
> και μετά αν ανοίξω το φάκελο του CD ή του DVD δουλεύει κανονικά χωρίς
> μηνύματα κ ιστορίες!!

Άρα -απ' όσο καταλαβαίνω μετά από την ανάλυση του Αλέξανδρου- το
πρόβλημα είναι πως έχεις λαθεμένο filesystem για τις συσκευές του dvd
και του cd/dvd recorder στο fstab.

Στο fstab σου υπάρχουν οι παρακάτω γραμμές:

/dev/hda             /media/dvdram        subfs
noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0
/dev/hdc             /media/cdrecorder    subfs
noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0

Στην τρίτη "στήλη" είναι δηλωμένο το filesystem. Άλλαξε το από 'subfs'
σε 'udf,iso9660' (αυτό έχω εγώ τουλάχιστο) και ανέφερε τα αποτελέσματα.

Υ.Γ.: Θα βοηθούσε πολύ αν μπορούσες να κάνεις τον mailer σου να κάνει
quote τα προηγούμενα μηνύματα για να μπορούμε να ξεχωρίσουμε ποια είναι
η απάντησή σου και σε τι απαντάς.