Re: Προβλημα mount στο SUSE

Zisis zissis_k2 at yahoo.gr
Tue Dec 19 00:15:05 EET 2006

Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr> έγραψε: Thanos wrote:

> Ίσως τελικά το 'auto' να μην είναι η αιτία. Ρίχνοντας μια ματιά στο δικό
> μου υπάρχει το 'noauto'. Μιας και σε 'μένα δουλεύει η αυτόματη
> προσάρτηση, απ' όσο καταλαβαίνω την δουλειά της προσάρτησης την
> αναλαμβάνει "χειροκίνητα" -στην περίπτωσή μου- το Gnome.

Το auto στο fstab δεν σημαίνει πως γίνεται αυτόματα mount όποτε
ανιχνευθεί συσκευή. Ειναι ιδιαίτερα παλιό option και σημαίνει ότι κατά
την εκκίνηση θα προσπαθήσει το σύστημα να κάνει mount την συσκευή.
Σχεδόν πάντα για cd το βάζουμε noauto(εάν δεν έχει μπεί μόνο του) ενώ
για δίσκους καρφωμένους στο σύστημα συνήθως δεν χρειάζεται μία και
υπάρχει στο defaults που κατα πάσα πιθανότητα έχετε. Για USB δίσκους
πάλι καλό θα είναι να είναι δηλωμένο το noauto.

Σε ότι αφορά το automounting φαντάζομαι αναφέρεστε στο παραθυράκι που
πετάνε κάποιες διανομές όταν βάζετε ένα cd στο drive και σας ρωτάει αλλά
Windows τι θέλετε να κάνει. Δυστυχώς αυτή η λειτουργία διαφέρει από
διανομή σε διανομή.

Ελέξτε ότι ο χρήστης σας βρίσκεται σε όλα τα απαραίτητα groups. Πχ στο
δικό μου σύστημα είναι τα cdrom,plugdev. Επίσης ελέγξτε ότι τρέχει ο hal
daemon(hald). Τέλος για το KDE στο kubuntu 6.10 γνωρίζω ότι πρέπει να
έχει ενεργοποιημένα τα Media Notifier Daemon και τον KDED Media Manager
Και τα δύο βρίσκονται στο Services Panel του Kontrol Center.

Ειδικά σε ότι αφορά τα DVD's το πρόβλημα εμφανίζεται με όλων των ειδών
τα DVDs? Για να εξηγηθώ , a) Ταινίες b) Standard Data ISO DVD c) UDF
data DVD d) UDF/ISO Hybrid DVD. Δώσε μας λίγες παραπάνω πληροφορίες.

> Όταν λες πως κάνεις mount με το χέρι δίνεις μόνο 'mount /dev/hda' ή του
> δίνεις και άλλα options?

Οχι δεν αναφέρομαι στο παραθυράκι που
πετάνε κάποιες διανομές όταν βάζετε ένα cd στο drive και σας ρωτάει αλλά
Windows τι θέλετε να κάνει. Οταν πάω να ανοίξω το CD ή το DVD είτε απο αυτό το παραθυράκι είτε χειροκίνητα εμφανίζεται ο φάκελος του CD άδειος κ ένα  παράθυράκι με μια ειδοποίηση που λέει "Permission  denied".

Η εντολή που δίνω για να το κάνω mount είναι
mount -t iso9660 /dev/hda /media/dvd

και μετά αν ανοίξω το φάκελο του CD ή του DVD δουλεύει κανονικά χωρίς μηνύματα κ ιστορίες!!

zissis_k2

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr