Προβλημα mount στο SUSE

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Dec 19 11:29:25 EET 2006

Thanos wrote:
> [...]
Κάπου πάμε τώρα. Αυτό που συμβαίνει είναι κατα πάσα πιθανότητα ότι δεν
έχεις δικαιώματα να κάνεις mount.

Ως πιος χρήστης δίνεις αυτήν την εντολή; Δεν ξερω τι ακριβώς κανει το
subfs αλλά θέλω να ελπίζω ως root. Νομίζω οτι η λύση σου είναι να
προσθέσεις στα υπόλοιπα options την παραμετρο users
στο /etc/fstab. Μην πειράξεις προς το παρόν το filesystem που προτείνει
ο Θάνος.

> Άρα -απ' όσο καταλαβαίνω μετά από την ανάλυση του Αλέξανδρου- το
> πρόβλημα είναι πως έχεις λαθεμένο filesystem για τις συσκευές του dvd
> και του cd/dvd recorder στο fstab.
>
> Στο fstab σου υπάρχουν οι παρακάτω γραμμές:
>
> /dev/hda             /media/dvdram        subfs
> noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0
> /dev/hdc             /media/cdrecorder    subfs
> noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0

Λοιπόν το subfs που έχετε είναι suse specific και από οτι παρατηρώ οι
υπόλοιπες διανομές δεν το πολυχρησιμοποιούνε. Επίσης μέχρι και το suse
to έφτυσε πλέον.

<quote>
Since SUSE 10.1 Beta2 subfs is dropped from the kernel and with this
also the submount package. Because of this we have no default automatic
mount for hotplugable media (as e.g. CD/DVD/USB-Storage) on console/for
console users. The user can now only mount this storage devices under
KDE/GNOME but not on console or in any other WM (without enter root
password/sudo).
</quote>

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074