Fedora Core 5 και Windows

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Nov 1 17:04:16 EET 2006

On 2006-11-01 14:44, Περικλής Δράμπης wrote:
[...]
> Αλλά μια και δεν είχα τίποτα μέσα στο pc που να φοβάμαι ότι θα χαθεί
> ξαναέκανα format.Πέρασα τα windows αλλά αυτή την φορά δεν έκανα update και
> μετά έβαλα τα linux και τώρα όλα δουλεύουν καλά.Το ερώτημα είναι αν κάνω
> update σε sp2 υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα με τον bootloader?

Δεν έχω Win XP SP2 για να ξέρω αλλά έτσι όπως τα περιγράφεις φαίνεται
πως για κάποιο λόγο δεν μπορούν να φορτώσουν τα windows με το SP2 αν
εκκινηθούν από το grub. Αν δεν βρεις κάτι στο internet ή αν δεν
απαντήσει κάποιος άλλος η μόνο επιλογή είναι να δοκιμάσεις! Κάνε ένα
backup του /boot/grub/menu.lst.

> Μία ακόμα ερώτηση.Έψαξα μέσα από την KDE να βρω κάποιο control panel
> για τον grub αλλά αποτυχία..Πως είναι δυνατόν να αυξήσω τον χρόνο που
>  περιμένει ο bootloader πριν bootarei το default λογισμικό?Το μόνο
> που έχω βρει είναι ότι στην οθόνη του grub μπορώ να ανοίξω consola
> αλλά δεν ξέρω τι εντολές πρέπει να δώσω για να κάνω την αλλαγή.

Όλες οι ρυθμίσεις για το grub (ποια εγκατεστημένα λειτουργικά υπάρχουν
στο σύστημα, με τι επιλογές ξεκινάμε το καθένα, κτλ) βρίσκονται στο
'/boot/grub/menu.lst' το οποίο είναι ένα απλό αρχείο κειμένου.

Μπορείς π.χ. με το

sudo kedit /boot/grub/menu.lst
[κωδικός του ΧΡΗΣΤΗ απαιτείται]

να επεξεργαστείς το εν λόγω αρχείο και να αποθηκεύσεις τις όποιες
αλλαγές. (Σημείωση: το παραπάνω προϋποθέτει πως έχεις εγκατεστημένο το
sudo).

Κάπου μέσα στο menu.lst θα δεις το 'timeout' και δίπλα του θα υπάρχει
μια προκαθορισμένη τιμή σε δευτερόλεπτα. Το βάζει όσο θέλεις και τέλος.