Fedora Core 5 και Windows

Περικλής Δράμπης perisdr at gmail.com
Wed Nov 1 14:44:55 EET 2006

Γεια σας παιδιά.Αν και δεν είναι η πρώτη μου επαφή με τα linux είμαι εντελώς
αρχάριος και θέλω βοήθεια.

Πήρα από την dte το Fedora Core 5 dvd που μοιράσετε και μια και θα έκανα
format στο pc είπα να περάσω και τα fedora γιατί θα χρειαστώ linux για την
πτυχιακή μου.Στην αρχή πέρασα τα windows και έκανα update και με
sp2.Μετάξεκίνησα την εγκατάσταση fedora αλλά είδα ότι ο grub δεν
"έβλεπε" τα
windows.Ωστόσο δοκίμασα να βάλω μόνος μου την επιλογή boot windows με το
"Add".Τα εγκατέστησα η fedora τρέχει μια χαρά αλλά δεν μπορούσα να κάνω boot
τα windows
η εντολή στον grub έλεγε
rootnoverify (hd0,0)
chainloader +1
Αν επιχειρούσα να τα bootarw έβλεπα να φορτώνει τα windows αλλά μετά μου
πετούσε μια μπλε οθόνη που έλεγε ότι δεν μπορούσε να εντοπίσει κάτι (δεν
προλάβαινα να την διαβάσω) και με ξαναγύρναγε πίσω στον grub.
Αλλά μια και δεν είχα τίποτα μέσα στο pc που να φοβάμαι ότι θα χαθεί
ξαναέκανα format.Πέρασα τα windows αλλά αυτή την φορά δεν έκανα update και
μετά έβαλα τα linux και τώρα όλα δουλεύουν καλά.Το ερώτημα είναι αν κάνω
update σε sp2 υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα με τον bootloader?Μία ακόμα
ερώτηση.Έψαξα μέσα από την KDE να βρω κάποιο control panel για τον grub αλλά
αποτυχία..Πως είναι δυνατόν να αυξήσω τον χρόνο που περιμένει ο bootloader
πριν bootarei το default λογισμικό?Το μόνο που έχω βρει είναι ότι στην οθόνη
του grub μπορώ να ανοίξω consola αλλά δεν ξέρω τι εντολές πρέπει να δώσω για
να κάνω την αλλαγή.

Ευχαριστώ και ελπίζω οι ερωτήσεις μου να μην ήταν εντελώς n00bikes..