Πρακτική δυσκολία μετάβασης σε Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Oct 26 20:38:41 EEST 2006

On 2006-10-26 20:01, KOSTAS wrote:
> Για σας..
>
> Ασχολούμαι επαγγελματικά με ανάπτυξη εμπορικών εφαρμογών (vb6, vbnet,
> sql), συνεπώς το πιθανότερο είναι να έχω κάποια περισσότερη άνεση
> κατανόησης του Linux από άλλους λιγότερο μυημένους χρήστες στην
> λογική των υπολογιστών.
>
> Μετά από την ενασχόληση μου μαζί του προ 2ετίας περίπου, για περίπου
> 2-3 ημέρες, το απεγκατέστησα αποδεχόμενος ότι δεν καταλάβαινα σχεδόν
> τίποτα.
>
> Θυμάμαι ότι μόνο για να βρω που ήταν ο HD και το CD μέσα από το
> περιβάλλον του, αισθάνθηκα θυμό και στο τέλος αγανάκτηση.

Γεια σου Κώστα!

Αρχικά να πω πως μέσα στα τελευταία 2 χρόνια θα έλεγα πως έχουν αλλάξει
αρκετά πράγματα... προς το καλό θεωρώ.

Θα μπορούσες να πεις με ποια διανομή ασχολήθηκες τότε και σε τι γραφικό
περιβάλλον εργάστηκες?

Αν θέλεις πάντως να "δώσεις μια 2η ευκαιρία" στο Linux θα πρότεινα να
δοκιμάσεις κάτι σύγχρονο χρησιμοποιώντας ένα Live-CD που υπάρχουν πάρα
πολλά και σχεδόν απ' όποια διανομή θέλεις. Δεν θα εγκατασταθεί τίποτα
στον υπολογιστή σου και θα πάρεις μια πρώτη γεύση. Θα πρότεινα μια
διανομή που περιέχει το Gnome ή το KDE καθώς υπάρχουν και κάποια
Live-CDs που είναι εργαλεία για τον πιο έμπειρο χρήστη χωρίς καθόλου
γραφικό περιβάλλον ή με περιβάλλον πολύ διαφορετικό από αυτό που έχεις
συνηθίσει στα Windows.