amarok kai greek fonts

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Thu Oct 26 23:19:29 EEST 2006

Prwton, den einai evgeniko na afineis ti lista apeksw stin apantisi.

Sto zoumi twra...
Στις Thu, 26 Oct 2006 12:44:26 -0700 (PDT)
Ο/Η Alaios <alaios at yahoo.com> έγραψε:

> Dendiabazo tous ellinikous xaraktires:P

Tote na allakseis email provider, i na stamatiseis na xrisimopoieis to
web interface tou yahoo, to opoio einai gnwsto oti kanei tetoiou
eidous vlakeies. Sorry, alla to email mou stalthike kanonika se utf8,
opws fainetai kai sto source tou:
kai to provlima vrisketai se afton pou den mporei na to diavasei, kai
oxi se afton pou to esteile.

An eftases mexri edw, mia (oxi kai toso kompsi) lysi einai na allakseis
tin kwdikopoihsh xaraktirwn se utf8 ston browser sou, kai tha to deis.

-- Stavros Giannouris                          Jabber:
stavrosg at jabber.org PGP Key:
http://stavrosg.serverhive.com/files/GnuPG.key "Hello. I'm a signature
virus. Please copy me to your signature  to help me spread"