Πρακτική δυσκολία μετάβασης σε Linux

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon Oct 30 23:20:35 EET 2006

Στις Thursday 26 October 2006 20:39, ο/η a.fotopoulos at gmail.com έγραψε:
> Τελικά μήπως είναι ευκολότερο να μάθει κάποιος την φιλοσοφία του linux όταν
> είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άπειρος/η ? Ώστε να μην έχει (έστω και ενδόμυχα) την λογική
> "γμτ, αυτό στα windows γίνεται έτσι, στο λίνουξ πως?" Μου θυμίζει μια
> κουβέντα από έναν γέροντα στο χωριό μου "'Οπως θα μάθει κανεις". Και όταν
> το μυαλό είναι "άδειο" (με την έννοια του blank space) προσαρμόζονται
> καλύτερα στο "εναλλακτικό". Άδικα?  "

Κώστα θα σου πρότεινα να δείς το Matrix και μάλιστα το πρώτο "επισόδειο". Εκεί
λοιπόν ο Μορφέας λέει σε κάποια φάση στον Neo. "Neo συγνώμη που σου έδωσα το
μπλε χάπι. Συνήθως δεν απελευθερώνουμε ανθρώπους όταν φτάσουν μια ορισμένη
ηλικία, διότι είναι τόσο εξαρτημένοι από το σύστημα που δεν μπορούν να ζήσουν
χωρίς αυτό" (ή κάπως έτσι τεσπα).

Αυτό που θέλω να σου πω όπως και πολλοί άλλοι εδώ πέρα είναι οτι το "LINUX ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ WINDOWS". Το οτι είσαι ο Super Dupper Master Programmer me 7
δισσεκατομύρια γραμμές κώδικα στο ενεργητικό σου δεν σημαίνει οτι μέσα σε 3
μέρες μπορείς να μάθεις το Linux.

Μπορείς να κάνεις το Linux να μοιάσει στα Windows, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Windows
οπότε μην περιμένεις όλα να δουλεύουν όπως τα ξέρεις.

Απλά θυμίσου πόσο καιρό έκανες να μάθεις τα Windows. Είναι ακριβώς το ίδιο!!!
Ίσως λίγο καλύτερα γιατί έχεις μια εμπειρία.

Τέλος να σου πω οτι επειδή οδηγείς αυτοκίνητο δεν σημαίνει οτι ξέρεις να
οδηγείς και formula 1.