migrate2linux & wiki

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 2 15:18:44 EEST 2006

On 2006-10-01 16:55, george <zakinthinos at freemail.gr> wrote:
> βασικα η βλακεια ηταν δικη μου
>
> το wiki ειναι πολυπλοκο
>
> καποιος ανοιγει μια σελιδα σε ενα freehost οσοι ειστε "παλιοι"
> εδω μοιραζεστε το pass, o καθενας ανεβαζει ενα html ή text με
> οτι θεωρει faq κειμενο απο το αρχειο , δινει ενα ονομα του στυλ
> "aydigy 54564 σε ubuntu 6464", εαν χρειαζεστε καποια συννενοηση
> ή ενα γενικο index.html τα λετε σε καποιο irc

Γιατί να το κάνουμε αυτό;

Τα administrative προβλήματα που έχει ένα wiki, από πολλές
απόψεις είναι τεράστια:

  * Ποιός θα το στήσει;

  * Τι wiki θα είναι;

  * Ποιός θα το συντηρεί;

  * Ποιός θα το ενημερώνει όταν βγει το security fix #2358756;

  * Ποιός θα ορίσει style guidelines;

  * Σε τι μορφή θα γράφονται τα κείμενα (βλ. απόψεις του στυλ
    `WikiText' sucks big black balls)

  * Ποιός θα κάνει μορφοποίηση των κειμένων;

  * Ποιός θα ελέγχει τα κείμενα για συντακτικά, γραμματικά και
    ορθογραφικά λάθη;

  * Ποιός θα ελέγχει τα κείμενα ως προς την «ορθότητά» τους;

  * κλπ.

Το να πεις -- έτσι απλά ένα πρωί -- «θέλω ένα wiki, γιατί έτσι θα
γλιτώσω το searching», δεν έχει νόημα.  Τις αναζητήσεις πάλι θα
τις χρειάζεται ο νέος χρήστης, απλά θα βλέπει πλέον τα