migrate2linux & wiki

george zakinthinos at freemail.gr
Sun Oct 1 16:55:07 EEST 2006

Thanos wrote:

> Το πρόβλημα με αυτό που προτείνεις Γιώργο είναι πως κάποιος πρέπει να
> φτιάξει, ας υποθέσουμε πως είναι το εύκολο κομμάτι αυτό, και στη
> συνέχεια να συντηρεί τη wiki. Μέχρι στιγμής για να μην έχει γίνει κάτι
> τέτοιο δεν θα υπάρχει και κάποιος εθελοντής... ;-)

1 ατομο δεν γινεται δεν παιζει $$$, ομαδα πολλων απο λιγο

> [...]
> του "νέος χρήστης" ή "βοήθεια". Ακόμη πιστεύω πως το bottom posting θα
> βοηθούσε αρκετά έτσι ώστε αν κάποιος χρήστης παραπεμφθεί σε μια παρόμοια
> συζήτηση να μπορεί να διαβάσει από πάνω μέχρι κάτω την συζήτηση χωρίς να
> ψάχνει για το ποιος είπε τι και με ποια σειρά λόγω των εναλλαγών top και
> bottom posting. Και το βασικότερο... αυτός που έλυσε το πρόβλημά του στο
> τέλος να απαντά στο thread περιγράφοντας πως τελικά το έλυσε. Βέβαια όλα
> αυτά θα πρέπει να είναι γραμμένα με τέτοιο τρόπο ώστε το νέο μέλος να
> μην φοβηθεί τελικά να ζητήσει βοήθεια... :-)

μπα οι κανονες ειναι για να καταπατουνται, εμ.....
θελω να πω τα παραπανω δεν θα τηρηθουν....

και ειναι προς το δικο σας συμφερον να "ξεσκαρταρετε"
τα χρησιμα απο τα αχρηστα ωστε να δινετε link αντι
να γραφετε

> Πως μπορεί να γίνει αυτό; Σε συνεννόηση με τον admin της λίστας, θα
> μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα κανονισμό της λίστας, όπως αυτόν που
> έχει η linux.greek.users τροποποιημένο βέβαια, που να αποστέλλεται μια
> φορά τον μήνα ή και να είναι το πρώτο μήνυμα που θα λαμβάνει ένα νέο
> μέλος και να περιλαμβάνει "κανόνες" όπως αυτούς που προανέφερα. Αν η/ο
> admin συμφωνεί με αυτή την ιδέα, εγώ θα μπορούσα να φτιάξω ένα σχετικό
> draft και να τροποποιηθεί-βελτιωθεί ανάλογα.

αστον admin ησυχο, εχει δουλειες, οτι κανετε μονοι σας για να βελτιωσετε
την παρτη σας

βασικα η βλακεια ηταν δικη μου

το wiki ειναι πολυπλοκο

καποιος ανοιγει μια σελιδα σε ενα freehost οσοι ειστε "παλιοι" εδω
μοιραζεστε το pass, o καθενας ανεβαζει ενα html ή text με οτι θεωρει
faq κειμενο απο το αρχειο , δινει ενα ονομα του στυλ "aydigy 54564 σε
ubuntu 6464", εαν χρειαζεστε καποια συννενοηση ή ενα γενικο index.html
τα λετε σε καποιο irc

moi σαν αλεξιπτωτιστης ιδεα πεταω γιατι σας βλεπω να κουραζεστε
γραφοντας τα ιδια και τα ιδια