migrate2linux & wiki

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Oct 1 13:28:06 EEST 2006

george wrote:

> βασικα δεν θα ψαχνουν αυτοι αλλα οσοι υποστηριζουν εδω μεσα μπορουν αντι
> να γραφουν και να ξαναγραφουν τα ιδια κειμενα σχετικα με τα ιδια θεματα
> να δινουν ενα λινκ προς ενα faq κειμενο σχετικο
>
> απο εκει και περα για εναν αρχαριο το search δεν ειναι και τοσο ευκολη
> υποθεση (too much info) , εαν ηταν ευκολο (με την ταχυτητα που κινειται
> το λινουξ) τοτε θα εψαχναν και στο web

Το πρόβλημα με αυτό που προτείνεις Γιώργο είναι πως κάποιος πρέπει να
φτιάξει, ας υποθέσουμε πως είναι το εύκολο κομμάτι αυτό, και στη
συνέχεια να συντηρεί τη wiki. Μέχρι στιγμής για να μην έχει γίνει κάτι
τέτοιο δεν θα υπάρχει και κάποιος εθελοντής... ;-)

Η Migrate2Linux, όπως και οι άλλες λίστες του Hellug, έχουν μηχανή
αναζήτησης και αρχείο των παλαιότερων συζητήσεων. Σε αντίθεση με τη wiki
το αρχείο της λίστας πάντα ενημερώνεται χωρίς να χρειάζεται η έξτρα
παρέμβαση κάποιου.

http://lists.hellug.gr/migrate2linux.php

Όπως λες και εσύ για έναν "αρχάριο" είναι δύσκολο να ψάξει και να
ξεχωρίσει μια λύση μέσα στα αρχεία της λίστας. Όμως θα μπορούσαμε να
διευκολύνουμε την αναζήτηση μέσα στα αρχεία της λίστας αν βελτιώναμε τα
μηνύματά μας όσον αφορά το 'subject' που έχουν, αλλά και την διάρθρωση
μέσα στον κορμό τους. Θα μπορούσαμε να προτρέψουμε τα νέα μέλη της
λίστας να βάζουν ένα πιο σχετικό-περιγραφικό θέμα στο μήνυμά τους αντί
του "νέος χρήστης" ή "βοήθεια". Ακόμη πιστεύω πως το bottom posting θα
βοηθούσε αρκετά έτσι ώστε αν κάποιος χρήστης παραπεμφθεί σε μια παρόμοια
συζήτηση να μπορεί να διαβάσει από πάνω μέχρι κάτω την συζήτηση χωρίς να
ψάχνει για το ποιος είπε τι και με ποια σειρά λόγω των εναλλαγών top και
bottom posting. Και το βασικότερο... αυτός που έλυσε το πρόβλημά του στο
τέλος να απαντά στο thread περιγράφοντας πως τελικά το έλυσε. Βέβαια όλα
αυτά θα πρέπει να είναι γραμμένα με τέτοιο τρόπο ώστε το νέο μέλος να
μην φοβηθεί τελικά να ζητήσει βοήθεια... :-)

Πως μπορεί να γίνει αυτό; Σε συνεννόηση με τον admin της λίστας, θα
μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα κανονισμό της λίστας, όπως αυτόν που
έχει η linux.greek.users τροποποιημένο βέβαια, που να αποστέλλεται μια
φορά τον μήνα ή και να είναι το πρώτο μήνυμα που θα λαμβάνει ένα νέο
μέλος και να περιλαμβάνει "κανόνες" όπως αυτούς που προανέφερα. Αν η/ο
admin συμφωνεί με αυτή την ιδέα, εγώ θα μπορούσα να φτιάξω ένα σχετικό
draft και να τροποποιηθεί-βελτιωθεί ανάλογα.