Χρήστης windows -> Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Aug 8 10:09:32 EEST 2006

Κ. Νικόλαος (excellent) wrote:
> Το ubuntu είναι καλό; Από όσα είπες όλα τα έχω ακούσει και παλαιότερα εκτός
> το ubuntu... Μήπως να προτιμήσω τα Mandrake, που είναι και το πιο παλιο
> (νομίζω);

Ρίξε μια ματιά στο DistroWatch [1] για να δεις πιο είναι "πρώτο". Βέβαια
αυτό δεν σημαίνει πως είναι και το καλύτερο αλλά σίγουρα το δημοφιλέστερο.

> Να σας πω τι ακριβώς linux ψάχνω: Θέλω να έχει φιλικό περιβάλλον. Να έχει
> αυτοματισμούς, αλλά όχι πολλούς, για να μπορώ κάποτε να πάω σε τίποτα πιο
> καλό.

Εγώ επιμένω πως το Ubuntu είναι ακριβώς ότι ζητάς. Σίγουρα φιλικό, και
με λίγους αυτοματισμούς. Εκτός από τις ρυθμίσεις του Gnome θα χρειαστεί
να πειράξεις configuration files με το χέρι. Έτσι θα έχεις ένα
λειτουργικό σύστημα και θα μάθεις περισσότερα αν θέλεις.

Αν τελικά αποφασίσεις το Ubuntu, θα πρέπει να κατεβάσεις το *Alternate
install CD* [2] καθώς το Desktop CD έχει περιορισμένες δυνατότητες και
σε πολλές περιπτώσεις έχουν αναφερθεί προβλήματα.

[1] http://distrowatch.com/
[2] http://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases/6.06/