Χρήστης windows -> Linux

Κ. Νικόλαος (excellent) excelent222000 at yahoo.gr
Mon Aug 7 17:26:27 EEST 2006

Εντάξει, δεν έχω μόνο 15 μέρες. Να φανταστείτε ότι είναι 7/8, τα λύκεια αρχίζουν 15/9 και κανονικά τα μαθήματα θα αρχίσουν γύρω στις 25/9, μέχρι τότε θα είμαστε πολύ χαλαρά. Θα είναι ίσα ίσα όταν αρχίζουμε τα κατεύθυνσης...
Βέβαια, τα slackware δε θα τα βάλω αφού είναι δύσκολα...

Μάλλον τελικά θα βάλω τα ubuntu. Βρήκα τα ubuntu στο ftp.ntua.gr. Να τα κατεβάσω από εκεί ή όχι;;

----
Το modem/router είναι usb και θέλω 3D γραφικά θα έχω πρόβλημα;;
----
Θάνος:Το Ubuntu βασίζεται στο Debian. Είναι δύο ξεχωριστές διανομές. Απλά το
Ubuntu προέκυψε από το Debian αφού αφαιρέθηκαν πολλά πακέτα και
χρησιμοποιεί πιο νέες εκδόσεις των προγραμμάτων για την τρέχουσα έκδοσή
του. Περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα του Ubuntu [2].

Δηλαδή τι εννοείς ότι αφαιρέθηκαν πολλά πακέτα;; Καλό είναι αυτό;;