Re: windows -> Linux

. (excellent) excelent222000 at yahoo.gr
Tue Aug 8 00:27:03 EEST 2006

Το ubuntu είναι καλό; Από όσα είπες όλα τα έχω ακούσει και παλαιότερα εκτός
το ubuntu... Μήπως να προτιμήσω τα Mandrake, που είναι και το πιο παλιο
(νομίζω);
Για την πίεση χρόνου που σας είχα πει, βασικά υπάρχει γιατί:
1)Θέλω τώρα που θα βάλω adsl να μην καθυστερώ... Θέλω με το που βάλω να
μπορώ να μπαίνω...
2)Αρχίζουν τα Λύκεια και θα έχω περιορισμένο χρόνο

Κατά τα άλλα η πτυχιακή δεν πρέπει να γίνει τώρα, απλά σκέφτομαι 'θα τα μάθω
μέχρι το καλοκαίρι [αφού θα έχω και εγώ μαθήματα] ή θα έρθει η ώρα και δεν
θα ξέρω τπτ και θα πρέπει να βάλω windows;'

Να σας πω τι ακριβώς linux ψάχνω: Θέλω να έχει φιλικό περιβάλλον. Να έχει
αυτοματισμούς, αλλά όχι πολλούς, για να μπορώ κάποτε να πάω σε τίποτα πιο
καλό.