Re: Χρήστης windows -> Linux

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Aug 7 19:09:50 EEST 2006

On 8/7/06, Κ. Νικόλαος (excellent) <excelent222000 at yahoo.gr> wrote:
> Όσον αφορά το τι linux θα βάλω, νομίζω τελικά ότι θα βάλω ΤΟ Debian. Αφού τo
> ubuntu είναι βασισμένο (ή κάτι τέτοιο...) στο Debian, γιατί να μην κατεβάσω
> και να χρησιμοποιώ αμέσως το Debian;
>
> Βασικά εγώ θέλω να μου πείτε ένα καλό βιβλίο. Αν έχω ένα καλό βιβλίο θα τα
> καταφέρω. Τα πάω καλά με το διάβασμα. Αυτό που είπα από τις εκδόσεις
> κλειδάριθμος το "Ο Οδηγός του Linux" είναι καλό;

> Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
> Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam);   Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
> [...]

Για το βιβλίο δεν ξέρω, αλλά εγώ θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς
και να επιλέξεις ubuntu. Σίγουρα θα σε παιδέψει λιγότερο από το
debian... Αλλά η επιλογή είναι δική σου. Οποια διανομή και να βάλεις
καλά είναι, και εμείς είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε σε όποιες απορίες.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras