Re: Χρήστης windows -> Linux

Κ. Νικόλαος (excellent) excelent222000 at yahoo.gr
Mon Aug 7 19:02:28 EEST 2006

Όσον αφορά το τι linux θα βάλω, νομίζω τελικά ότι θα βάλω ΤΟ Debian. Αφού τo
ubuntu είναι βασισμένο (ή κάτι τέτοιο...) στο Debian, γιατί να μην κατεβάσω
και να χρησιμοποιώ αμέσως το Debian;

Βασικά εγώ θέλω να μου πείτε ένα καλό βιβλίο. Αν έχω ένα καλό βιβλίο θα τα
καταφέρω. Τα πάω καλά με το διάβασμα. Αυτό που είπα από τις εκδόσεις
κλειδάριθμος το "Ο Οδηγός του Linux" είναι καλό;