Χρήστης windows -> Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Aug 7 19:11:41 EEST 2006

On 2006-08-07 19:02, "Κ. Νικόλαος (excellent)" <excelent222000 at yahoo.gr> wrote:
> Όσον αφορά το τι linux θα βάλω, νομίζω τελικά ότι θα βάλω ΤΟ Debian. Αφού
> τo ubuntu είναι βασισμένο (ή κάτι τέτοιο...) στο Debian, γιατί να μην
> κατεβάσω και να χρησιμοποιώ αμέσως το Debian;

Αν ήθελες να γίνεις ρολογάς κι είχες επιλογή ανάμεσα από 2 εργαλεία:

  α) ένα πολυ-εργαλείο σαν Ελβετικό σουγιά, το οποίο αν είσαι ΠΟΛΥ καλός
  μπορείς να το κάνεις ακόμα και κατσαβίδι για τις μικρότερες βίδες που
  έχει ένα ακριβό ρολόι, και

  β) ένα τροποποιημένο Ελβετικό σουγιά (λέγε με Ubuntu), που είναι καλός
  ακόμα και για τον αρχάριο ρολογά και μάλιστα απευθύνεται *ειδικά* σε
  αυτόν

τι θα διάλεγες από τα δύο και γιατί; :P

> Βασικά εγώ θέλω να μου πείτε ένα καλό βιβλίο. Αν έχω ένα καλό βιβλίο θα τα
> καταφέρω. Τα πάω καλά με το διάβασμα. Αυτό που είπα από τις εκδόσεις
> κλειδάριθμος το "Ο Οδηγός του Linux" είναι καλό;

Αν δε σε πειράζουν τα Αγγλικά, πολύ καλά βιβλία έχει και το
http://www.tldp.org/